Rekisteriseloste

REKISTERISELOSTE

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n ja 24§:n mukainen rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä

Kirami Oy (Y-tunnus 1707445-2)

Villiläntie 2

32730 Sastamala

Rekisteriasioita hoitava henkilö

Eero Rantanen

etunimi.sukunimi@kirami.fi

040 8289973

Rekisterin nimi

Kirami Oy:n verkkokaupan asiakasrekisteri

Rekisterin pitämisen peruste

Asiakas on ostanut Kirami Oy:n verkkokaupasta tavaraa tai on rekisteröitynyt Kirami Oy:n verkkokaupan asiakkaaksi.

Rekisterin käyttötarkoitus

Rekisterin käyttötarkoitus on Kirami Oy:n verkkokaupan asiakasrekisterin ylläpitäminen, asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely, asiakassuhteiden hoitaminen (markkinointi, tiedottaminen) sekä lähetysten seuranta. Tietoja voidaan käyttää tilastollisiin tarkoituksiin, Kirami Oy:n toiminnan kehittämiseen, verkkokaupan kehittämiseen ja kohdennetun sisällön tuottamiseen verkkopalveluissamme. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.

Rekisterin tietoja voidaan käyttää Kirami Oy:n omissa rekistereissä mainonnan kohdistamiseen. Kirami Oy voi käyttää asiakassuhteen ylläpitämiseen yhteistyökumppaneita.

Kirami Oy:llä on oikeus julkaista asiakasrekisterin sisältämät tiedot sähköisenä tai kirjallisena luettelona (esim. postitustarrat suoramainoksiin) ellei asiakas sitä erityisesti kiellä. Kiellon voi ilmoittaa joko asiakaspalveluun info@kirami.fi tai rekisterinhoitajalle.

Rekisterin sisältämät tiedot

Rekisteri sisältää seuraavia tietoja:

Henkilön etu- ja sukunimi

Sähköpostiosoite

Puhelinnumero

Postinumero ja –toimipaikka

Tilausten tiedot, ml. postin seurantatiedot

Tietojen luovutus

Asiakasrekisterin tiedot ovat vain Kirami Oy:n käytössä, paitsi käytettäessä ulkoista palveluntarjoajaa lisäarvopalvelun tuottamiseen tai luottopäätöstä tehtäessä. Tietoja ei luovuteta Kirami Oy:n ulkopuolelle paitsi luottohakemukseen, perintään tai laskutukseen liittyvissä asioissa tai lainsäädännön niin velvoittaessa. Tietoja ei luovuteta myöskään EU:n ulkopuolelle.

Rekisteröityneen henkilötiedot poistetaan asiakkaan pyynnöstä ellei lainsäädäntö, avoimet laskut tai perintätoimet estä sitä.

Rekisterin suojaus

Rekisteriä ei luovuteta sivullisille. Rekisteri on MyCashFlown (Pulse247 Oy:n) salasanasuojatulla palvelimella, sekä Kirami Oy:n laskutusjärjestelmässä sisäverkossa, joka edellyttää Kiramin sisäverkon käyttäjäoikeuksia.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 1.3.2016 alkaen

Verkkokauppa

Kirami Oy (y-tunnus 1707445-2) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Pakkauskulut ovat tilauksen koosta ja summasta riippumatta aina 5€ / tilaus, ellei toisin mainita. Tämä pakkauskulu on sisällytetty kunkin toimitustavan hintaan. Toimitus- ja pakkauskulut maksetaan tuotteen maksamisen yhteydessä.

Mahdolliset toimitustavat ovat valittavissa tuotteista riippuen.

Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta tai hän ei nouda tilaamiaan tuotteita postista, paketti palautuu toimittajalle. Palautuksesta aiheutuneet kustannukset vähennetään kauppasummasta ja loppuosa palautetaan asiakkaalle.

Tuotteet toimitetaan ns. kertatoimituksena, eli tilaus toimitetaan kun kaikki siinä tilatut tuotteet ovat toimittajalla. Mahdollisista jälkitoimituksista sovitaan aina asiakkaan kanssa erikseen.

Pidämme oikeuden muuttaa valittua toimitustapaa, mikäli tuotteiden yhteen pakkaaminen, yhteispaino tms. syy ei anna mahdollisuutta käyttää valittua toimitustapaa, eikä tätä olla voitu huomioida järjestelmässä automaattisesti. Informoimme teitä muutoksesta ja vastaamme mahdollisesti vaihdosta syntyvästä lisäkulusta.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 työpäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan sivuilla.

Vaihto- ja palautusoikeus

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuskuluista vastaa asiakas.

Tuotteet pitää lähettää normaalina postipakettina. Palautuksessa on oltava mukana pakkauslista sekä tilinumero, jolle palautetun tuotteen arvo maksetaan takaisin. Palautettava summa maksetaan vasta tuotteen tarkastamisen jälkeen. Ennen palautusta asiakkaan on tehtävä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@kirami.fi.

Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.

Palautusosoite:
Kirami Oy, Villiläntie 2, 32730 Sastamala

Pakettiin merkintä: ”Verkkokauppapalautus”

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa verkkokauppa@kirami.fi. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio paketin kuljettajalle.

Mahdolliset hyvitykset ovat korkeintaan tuotteen kauppahinnan suuruiset, eikä niihin voida sisällyttää mitään välillisiä kuluja.

Ylivoimainen este (force majeure)

Myyjästä, toimittajasta tai sen yhteistyökumppaneista tai alihankkijoista riippumaton ylivoimainen este vapauttaa toimittajan noudattamasta tämän sopimuksen ehtoja ylivoimaisen esteen ajaksi. Tällaisia esteitä ovat esim. lakko, työsulku, tulipalo, tietoliikennehäiriö, viranomaisen määräys tai muu vastaava myyjän valtapiirissä tapahtunut odottamaton tapahtuma, yhteiskunnallinen tila tai tapahtuma kuten kapina, sota tai rajoitus tai muu vastaava merkittävä ja epätavallinen myyjästä riippumaton syy.