Toukokuun aikana verkkokauppa-alustaan tullut päivitys on rikkonut meidän tilausten kuittausmekanimismin ainakin Postin ja PostNordin toimitustapoja käyttävillä tilauksilla. Tästä syystä tilaukset ovat jääneet verkkokauppaan avoinna-tilaan, vaikka tilaus on meillä tehtaan järjestelmässä käsitelty ja toimitettu normaalisti. Asiaa selvitetään ja pyritään saamaan lähiakoina kuntoon. Jotta kaikki tilaukset kuittaantuisivat samalla kun ne meillä käsitellään, kuten tähänkin saakka.

Nyt useammalle asiakkaalle on lähtenyt ja lähtee kuittausviestejä toiseen kertaan, kun kuittaamme tilaukset käsin verkkokaupassa, jotta ne saadaan suljetuksi tässäkin järjestelmässä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa harmia. Emme siis ole lähettämässä tilaustanne toiseen kertaan vaikka saisittekin nyt kuittauksen tilauksen lähdöstä uudelleen.

Kirami Oy

Tietoa meistä